scorpal

Kitty Franken van Kittys Craft leert u in een paar simpele stappen een eenvoudig kado veranderen in iets bijzonders.
Dat doen we in video,s en downloadlessen
Te vinden op www.kittyscraft.nl

dinsdag 3 augustus 2010

kerst tilda

hallo allemaal
als alles goed gaat komt vandaag Kerst Tilda papier binnen. Bea van http://www.beashobbyplaneet.nl/ is zo vriendelijk om me dat te sturen. Ik zie net dat er best behoefte is aan een patroon van het pizzadoosje en dus maak ik een kerst tilda pizza doosje zodra ik tijd heb.
voor de duidelijkheid dit is nog niet de nieuwste Tilda ...die komen over 2 weken, deze is van vorig jaar maar ook prachtig om te gebruiken.
Zelf heb ik het er maar druk mee....ondertussen zorg ik voor mijn moeder die aan de wieg stond van mijn creatieviteit.... Het is er met de paplepel  in gegoten zeg maar, bijna 43 jaar geleden ..Aankomende maandag word ik namelijk 43.........het is dan dus feest tralalala .....als kind vond ik het maar niks want iedereen was altijd op vakantie enz en trakteren was ook minder leuk want het was altijd weken eerder of later....nu vier het maar gewoon en wie er is is welkom en anders jammer dan........

Ik heb goed nieuws de scor-buddy is onderweg naar nederland.....nu maar hopen dat de buddy op tijd is voor de knotsgekke kaarten dagen in Zwolle ( 19-20-21 augustus)

doei doei kit

2 opmerkingen:

  1. Hallo Kitty,
    Ik herken je verjaardagsverhaal. Ik ben ook in de vakantie jarig. Vroeger was er ook bijna niemand en nu vier ik het s middags en wie er is is gezellig en wie niet, geen probleem(als ze dan maar wel een kaartje sturen :), dat vind ik wel erg leuk!
    groetjes als ik het vergeet alvast een fijne verjaardag.
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kit,
    Dat is leuk meid dat je van de pizza doosjes kerstdoosjes gaat maken, ik verheug me er al op!! En de Scor Buddy heb ik op mijn verjaardagslijstje gezet en dat is 22 Oktober
    :-))
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor je leuke reactie
Thanks for your nice words
Kit

De centimeter versie van de scor-pal is hier te koop!! de scor-pal metric





just send me a email kittyenbert@home.nl

WHOLESALE WHOLESALE WHOLESALE WHOLESALE
We also are the whole saler for Europe for scor-pal product
Just send us a email kittyenbert@home.nl
WHOLESALE WHOLESALE WHOLESALE WHOLESALE
If you like some info about the new Metric Scor-pal just send me a email . The metric scor-pal is new this year .....and available here ....More info ? send a email to kittyenbert@home.nl
We also ship outside holland!!!!!!!!!!!!

Europe and the rest of the world!!


Alle video's lessen


all video tutorials http://kittyfranken.blogspot.com/search/label/video%20tutorial-video%20les


We leveren ook aan winkels .....als groothandel. mail ons ! voor de prijzen enz



Kit