scorpal

Kitty Franken van Kittys Craft leert u in een paar simpele stappen een eenvoudig kado veranderen in iets bijzonders.
Dat doen we in video,s en downloadlessen
Te vinden op www.kittyscraft.nl

vrijdag 6 april 2012

no more shims actie

Hallo allemaal
Later vandaag maak ik een filmpje tav de no more shims mat..Ik laat zien dat je met stanzen kan stempelen .......In het filmpje gebruik ik oudere embossingsmallen van Anja van Laar en Eline....Oa deze EL8509 Poes ( zie hierboven) 
Marianne Perlot van Marianne Design was zo aardig om 20  mallen beschikbaar te stellen........Van de kat dus..
De eerste 20 mensen die de no more shims mat bestellen krijgen de mal er dus gratis bij....Wees snel want op is op.
Ik wil Marianne hier hartelijk voor bedanken....Ga snel eens langs op de site, de voorbeelden die er staan met alle diverse producten zijn een bron van inspiratie.

Ps hebben jullie ook zo genoten van de Passion op tv? briljante tv; een oud verhaal in een nieuw jasje.
Kit

ps met deze anja mallen werk ik dus in het filmpje.


2 opmerkingen:

  1. Hoi Kitty, zo'n mat lijkt mij wel wat!
    Ik gebruik nu de embosmat van Joy, ik begrijp van jou dat deze mat beter is?
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor je leuke reactie
Thanks for your nice words
Kit

De centimeter versie van de scor-pal is hier te koop!! de scor-pal metric





just send me a email kittyenbert@home.nl

WHOLESALE WHOLESALE WHOLESALE WHOLESALE
We also are the whole saler for Europe for scor-pal product
Just send us a email kittyenbert@home.nl
WHOLESALE WHOLESALE WHOLESALE WHOLESALE
If you like some info about the new Metric Scor-pal just send me a email . The metric scor-pal is new this year .....and available here ....More info ? send a email to kittyenbert@home.nl
We also ship outside holland!!!!!!!!!!!!

Europe and the rest of the world!!


Alle video's lessen


all video tutorials http://kittyfranken.blogspot.com/search/label/video%20tutorial-video%20les


We leveren ook aan winkels .....als groothandel. mail ons ! voor de prijzen enz



Kit