scorpal

Kitty Franken van Kittys Craft leert u in een paar simpele stappen een eenvoudig kado veranderen in iets bijzonders.
Dat doen we in video,s en downloadlessen
Te vinden op www.kittyscraft.nl

maandag 9 april 2012

Ook deze malen lenen zich ervoor

mallen van Crealies

sandy art mallen van JEJEprodukt

Hallo allemaal
Vandaag hebebn Bert en ik dus gewoon zomaar een vrije dag en dat vind ik heerlijk..We rommelen wat en gaan straks even weg.. Ik was wat aan het opruimen en kwam daarbij mallen van Crealies en JeJeprodukt tegen..Die kunnen dus ook prima gebruikt worden met de no more shims mat en ook het "stempelen" met malen gaat prima ..Hier vind je het filmpje met de uitleg van het filmpje
de malen van JeJeprodukt zijn eigenlijk sandy art mallen, ik heb ze eerst als embossingmal gebruikt en dat is echt een leuk idee....Ik weet dat een heleboel creatievelingen ook met sandy art gewerkt hebben en dus zou het zomaar kunnen dat je die sandyart malen heb liggen..Proberen dus!

We hebben nog een paar mallen van de kat liggen! die krijg je gratis bij de no more shims mat en op is op !

Naar de winkel
Kit

1 opmerking:

  1. ik wens jou en bert een fijne paasdag toe
    en geniet lekker van je vrijedag
    en ga zo even kijken naar je filmpje

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor je leuke reactie
Thanks for your nice words
Kit

De centimeter versie van de scor-pal is hier te koop!! de scor-pal metric





just send me a email kittyenbert@home.nl

WHOLESALE WHOLESALE WHOLESALE WHOLESALE
We also are the whole saler for Europe for scor-pal product
Just send us a email kittyenbert@home.nl
WHOLESALE WHOLESALE WHOLESALE WHOLESALE
If you like some info about the new Metric Scor-pal just send me a email . The metric scor-pal is new this year .....and available here ....More info ? send a email to kittyenbert@home.nl
We also ship outside holland!!!!!!!!!!!!

Europe and the rest of the world!!


Alle video's lessen


all video tutorials http://kittyfranken.blogspot.com/search/label/video%20tutorial-video%20les


We leveren ook aan winkels .....als groothandel. mail ons ! voor de prijzen enz



Kit