scorpal

Kitty Franken van Kittys Craft leert u in een paar simpele stappen een eenvoudig kado veranderen in iets bijzonders.
Dat doen we in video,s en downloadlessen
Te vinden op www.kittyscraft.nl

zondag 22 april 2012

Vraagje

Hallo allemaal
Ik ben begonnen met inkleuren van stempels..
Dat is veel oefenen heb ik wel in de gaten...nu zou ik graag willen weten welk papier ik het beste kan gebruiken...voor werken met distress markers? Vertel het me en waarom juist dat papier...
Ik ga weer verder oefenen
Kit

10 opmerkingen:

  1. Hai Kitty,

    Zelf kleur ik ook nog niet zo heel lang stempels in. Ik kleur zelf met de distress refils, en ik heb ook een paar distress inktpads.
    Voorheen gebruikte ik altijd aquarelpapier van de Boekenvoordeel. Dat ging redelijk, maar ze hebben dat papier veranderd, en nu werkt het dus niet meer goed. Groot voordeel hiervan vond ik dat het goedkoop was.
    Pas heb ik een workshop gevolgd, en hier hebben we aquarelpapier gebruikt van het merk canson. Dit papier heb ik nu besteld, en krijg ik van de week binnen.....dan kan ik dus weer verder oefenen. Wel vond ik het een heel duidelijk verschil maken toen ik ging kleuren op dit papier tijdens de workshop. Dit zuigd de inkt niet zo snel op, waardoor je het mooi kan laten overvloeien.

    Maarja...ik ben ook nog niet zo ervaren op stempel gebied, dus wellicht zijn er anderen die ook hun ervaringen willen delen!

    Ik hou dit blogbericht in elk geval in de gaten! ;-)

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk het best met aquarel papier, omdat je het dan mooi kan laten in elkaar vloeien....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog niet met de markers gewerkt Kitty, ik kleur wel veel met Distress inkt. Dan gebruikt ik het liefste aquarel papier.
    Heb je het pakketje met de stansen al retour ontvangen? Ik heb het donderdag gepost.
    Morgen en overmorgen maak ik reclame voor je op mijn blog.
    Nog een fijne zondag en blijven oefenen hoor.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kitty,

    Het beste is aquarelpapier van terschelling(te koop bij Jacobi)maar is wel erg duur,maar een heel mooi resultaat,ben er ook druk mee aan het oefenen.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kitty,

    Gebruik zelf het aquarelpapier van cotman. Persoonlijk vind ik dit erg fijn werken. Succes... en oefening baart kunst!

    Groeten Miranda
    www.laulijn.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kitty,

    Zelf gebruik ik het aquarelpapier van Cotman.
    Dit heeft wel iets structuur, maar niet teveel.
    Mocht je meer willen weten, je kunt met altijd mailen!
    Groeten Miranda
    www.laulijn.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb het met verschillende soorten geprobeerd, maar het mooiste om mee te werken vind ik toch het Cotman aquarell papier en dan de 190 grams, het is in verschillende maten en bij Jacobi verkrijgbaar.Vaak is aquarell papier heel erg dik en gewoon papier neemt het water niet goed op, 190 gram is een mooie dikte om ook nog op je kaarten of doosjes te kunnen verwerken.


    Succes met oefenen

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb begrepen dat het inkleuren met Distress markers het beste gaat op Gloss Paper van Ranger.Ook komt Tim Holtz binnenkort met speciaal 'stempelpapier'.

    Succes met de markers!

    Groetjes,
    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kleur met distress inkt pads. En ik werk met Aquarel papier van Terschelling 300gr (gekocht bij Scrapbookdepot). Dit papier is vrij dik, maar wel stevig. Het voordeel hiervan is, dat het papier mooi blijft en niet snel krult/bobbelig wordt als je vaker over je afdrukje kleurt. Ik heb nu ook Cotman 190gr aquarel papier gekocht. Dat heb ik nog niet vaak gebruikt,maar dat gaat op zich ook prima. Mijn voorkeur gaat echter uit naar de Terschelling, omdat het papier dan mooi strak blijft. Succes met oefenen! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo Kitty.
    Ik kleur met distress refills. En gebruik terschelling papier 300gr.Dit bevalt goed.Maar mijn voorkeur gaat uit naar de copic marker met hema correspondentiekaarten.
    groetjes michaela

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor je leuke reactie
Thanks for your nice words
Kit

De centimeter versie van de scor-pal is hier te koop!! de scor-pal metric





just send me a email kittyenbert@home.nl

WHOLESALE WHOLESALE WHOLESALE WHOLESALE
We also are the whole saler for Europe for scor-pal product
Just send us a email kittyenbert@home.nl
WHOLESALE WHOLESALE WHOLESALE WHOLESALE
If you like some info about the new Metric Scor-pal just send me a email . The metric scor-pal is new this year .....and available here ....More info ? send a email to kittyenbert@home.nl
We also ship outside holland!!!!!!!!!!!!

Europe and the rest of the world!!


Alle video's lessen


all video tutorials http://kittyfranken.blogspot.com/search/label/video%20tutorial-video%20les


We leveren ook aan winkels .....als groothandel. mail ons ! voor de prijzen enz



Kit